Direktlänk till inlägg 2 november 2006

Work out!

Av Sofia - 2 november 2006 21:59

Kan inte annat än beundra denna kvinna. Ägare av sky sports i Beverly Hills California. Båda fötterna stadigt på jorden - hård men rättvis - diktator på jobbet - kräver det yttersta av de anställda - kärleksfull och sprallig utanför jobbets väggar. Jag är helt såld på denna serie - på henne! Nästan så man kan tro att jag på torsdagar mellan 20,00-21,00 är lesbisk!Du kan andas ut Mr sambo, jag sa nästan :)

 
 
Maria

Maria

2 november 2006 22:39

Jag hade också ett svagt ögonblick när jag såg serien förra veckan! =D

http://www.emen.blogg.se

 
cleo

cleo

3 november 2006 09:49

Den serien har jag missat totalt!

http://cleopethra.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

3 november 2006 10:34

Maria: Ja de är något magiskt över henne.

Cleo: Nämen vad säger du!! Då tar du och kollar på den på TV4+ på torsdag kl 20,00!!!

 
Therese

Therese

3 november 2006 14:41

Hi,hi.
Jag beundrar också denna människa. Helt grymt underbar person. Man blir lite lesbisk på torsdagar klockan 20:00 :)

http://theaa.blogg.se

 
Christina

Christina

3 november 2006 15:58

Har aldrig sett! Gick den på tv 4 plus så ska jag kolla. Tack för tipset!

http://solusfemina.squarespace.com

 
Ingen bild

Fialotta

3 november 2006 21:34

Therese: Ja och jag kan meddela att jag var lesbisk hela kvällen igår, såg 3 avsnitt på raken :)

Christina: Ja gör det! De var så lite så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards