Direktlänk till inlägg 29 oktober 2006

Vilken fröjd att packa upp.......

Av Sofia - 29 oktober 2006 17:10

Idag när jag hade varit och handlat tänkte jag på vilken fröjd det numera är att packa upp kassarna. Jag känner aldrig ångest över vad jag handlat, jag handlar helt enkelt inget onödigt eller onyttigt (förutom mörk choklad ibland) längre. Förr fick jag sådan ångest när jag kom hem och verkligen insåg hur mycket skräp jag köpt, fick mig inte alls att må bra. Jo just det, flyttade runt lite kläder på morgonen - hittade ett par korta vita jeans som jag hade i sommar. Ni skulle sett, linningen stod rent ut runt midjan :D *Fialotta är lycklig*

 
 
Trolda

Trolda

29 oktober 2006 18:39

Jag är glad för din skull!!! Visst känns det UNDERBART för "egot" när man lyckas med något! själv känner jag mig fetare än någonsin just nu.....Har haft fester och partyn hit o dit...Kul, men USCH vad man svullnar....IMORGON så......NYA tag....Och framförallt MOTION för min det känner jag just nu.
Fortsatt lycka till! Och stort grattis!!!

Trolda - svullen och rund....

http://trolda.blogg.se

 
Maria

Maria

29 oktober 2006 18:42

Underbart det där med byxorna, då vet du at du har gått ner! Som jag som gick upp 35 kilo under graviditeten grät varenda gång vi skulle gå utanför dörren för att jag haft något att ta på mej. Sjukt mycket lycka när man kan komma i sin gamla byxor igen! Imnorgon startar min nya hälsosamma livsstil! =)

http://www.emen.blogg.se

 
Maria

Maria

29 oktober 2006 18:43

Förresten! Tack för tipset med fullkornstortillas! Åt i fredags och dom var jättegoda. Drar mej till minnes att de vanliga tortillabröden fastnade i gommen när man åt! =S Men inte fullkorn inte! MUMS!

http://www.emen.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

29 oktober 2006 18:54

Trolda: Jo det känns verkligen bra när man äntligen ser skillnad. Motion är helt klart grundstenen till att må bra. Idag mår jag extra bra för jag har varit på en 1,6 mil lång promenad :) Finns inget som när man känner att de sprätter i benen av de man motionerat :)

Maria: Åh ska du starta imorrn, ja jag kommer vara vid din sida och peppa!!! Ja visst är de tortilla bröden mycket bättre, du har så rätt i att de andra fastnade i gommen....blä :)

 
LoX

LoX

29 oktober 2006 20:25

Vilket roligt blogginlägg! Jag blir smittad av din glädje. :-)

http://lo.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

29 oktober 2006 22:11

Lox: nämen vad trevligt att min glädje smittar, de ska jag försöka åstadkomma fler gånger! :)

 
Therese

Therese

29 oktober 2006 22:46

Jodu, det var ju rätt så kul... :)
Jag tycker också att det är kul att handla nyttiga ingridienser.
Syns snart

http://theaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards