Direktlänk till inlägg 24 oktober 2006

Vad smart du är syster......

Av Sofia - 24 oktober 2006 09:49

Jag har ju som sagt inte sett att ett enda gram försvunnit från min kropp, omän andra som inte ser mig dagligen säger att de syns. Jag har känt mig aningen modfälld och omotiverad omän vågen visat minus och magen mått förhållandevis bra. Sen säger lillasyster här om kvällen;- är de inte kortison i din medicin? (syster)- jao de är de ju ( pling plong, nu gick hissen ända upp)- du har ju säkert samlat en hel del vätska i kroppen då (syster)- jo, känner mig lite pluffsig framförallt i ansiktet (där de först brukar synas på mig att jag gått ner i vikt)- ja jag äter ju kortison för lederna och jag har ju blivit pluffsig.(syster)- jomen de har du ju rätt i, varför har jag inte tänkt på det?Jisses man jobbar inom vården och hur många gånger har man inte uppmärksammat kortisonets biverkningar. Ja ibland är man ju bra dum.Nu är de dock bara 3 dagar kvar med den medicinen, och då lär de ju visa sig efter ett tag om de var en bidragande orsak eller ej. Viktökning är ju en av de vanligaste biverkningarna, de har jag ju då inte råkat ut för. Som sagt syrran är lite svullen i ansiktet men har heller inte ökat i vikt så kanske finns förklaringen där!?Är de många som upplever att de är liten text på denna sida?

 
 
Maria

Maria

24 oktober 2006 10:41

Så äre det säkert! Det är ju samma att man kanske ökar i vikt när man börjar träna osv. Eftersom muskler väger mer än fett! =)

http://www.emen.blogg.se

 
Lina

Lina

24 oktober 2006 11:38

Kortison kan ställa till det. Såg hemsk ut förra våren då jag fick en spruta mot pollen. Inte kul.

William ska opereras den 6 nov så vi åker ner till uppsala den 2:a och kommer hem den 9:de

http://linas.bloggagratis.se

 
cleo

cleo

24 oktober 2006 12:09

Åh, jag har så svårt att läsa DIn text. Det går, men det är så smått. Kan jag ändra inställningarna på min dator för att det ska synas bättre? Låter jobbigt med ldevärken. Hoppas det blir bättre och att Du inte samlar på Dig så mycket vätska när Du slutar med kortisonet. Kram.

http://cleopethra.blogg.se

 
cleo

cleo

24 oktober 2006 12:38

Nej, tyvärr. Det är så liten text, men man kan ändra det i designen om man vill... Det är liten text på båda mina datorer och det är så synd för jag vill läsa vad det står, men det tar lång tid att komma igenom texten. Kram.

http://cleopethra.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

24 oktober 2006 12:42

Cleo: Du kan förmodligen ändra någon inställning men jag vet inte vilken :)
Funkar de bättre om jag skrivier med fet stil?
Jag hittar ingenstans jag kan ändra textstorleken :/

 
Maria

Maria

24 oktober 2006 16:52

CLEO: Gå till Visa i explorer-rutan (Där du har Arkiv Redigera m.m.) Sen klickar du på textstorlek så kan du välja storlek där =)

http://www.emen.blogg.se

 
Trolda

Trolda

24 oktober 2006 19:11

Jag har inga problem med någon liten text iallafall...:) Och du ska se Fialotta att du bara RASAR i centimetrar snart....:)

Trolda - med ögon!

http://trolda.blogg.se

 
miranda

miranda

24 oktober 2006 19:23

inga problem med att se din text. den är jätte bra som den är :)
Tack för de snälla orden i min blogg!!

http://www.miranda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards