Alla inlägg den 23 oktober 2006

Av Sofia - 23 oktober 2006 14:45

1 Jag hittade efter många om och men en jacka som helt enkelt fick duga. Jag har konstaterat att är man rund över baken ska man inte ha rätt att klä sig varmt så man kan gå ut och motionera!!! Helt sjukt, vet inte hur många jackor jag testat. Är dom bra upptill är dom trånga över rumpan, är dom bra över rumpan är dom som ett tält upptill. De är ju bara de att man kan ju inte ska behöva frysa häcken av sig om man ska bege sig ut och röra på sig. Affärerna uppmanar verkligen inte oss större att klä oss varmt och gå ut. Snarare får man känslan av att vi ska sätta oss i soffan och trycka i oss ännu mer onyttigheter. De vägrar jag dock göra, nu ska jag kämpa som bara den, sen ska jag unna mig en riktigt snygg jacka!2 Införskaffade även en ny undertröja, blir så himla fuktigt i jackan när jag är ute och går. Oftast beror de ju på att man har bommull närmast kroppen, jag har iaf de. Nu ska de förhoppningsvis bli både varmare och mindre fuktigt i jackan.3 Jag bloggade om Silicol här om dagen, idag hittade jag några tabletter för magen på Hälsokost affären. Oxytarm heter dom ( många har säkert hört talas om dem), ska vara bra för bakteriefloran i tarmen samt hjälpa till att avlägsna salaggprodukter. Har inte testa dem innan, jag återkommer med resultatet. Summa kardemumma är väl att jag hittade de jag skulle, omän jag inte riktigt är nöjd med jackan. Får väl se de som så, ska bara ha den en kort period i vinter sen behöver jag aldrig ha den igen :)

Av Sofia - 23 oktober 2006 09:24

Oh jag kan lova er att jag har stensovit inatt :) Känns som att jag tagit igen en veckas sömn.Vill tipsa er om ett väldigt gott, och rätt "gulligt" te. De heter kärlekste och har små hjärtan i. Väldigt gott som kvälls te.Nu ska jag göra mig iordning för att sedan ge mig ut på jack jakt. Får väl se om jag har bättre tur denna gång.

Ovido - Quiz & Flashcards