Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Sofia - 10 oktober 2006 21:43

För en tid sedan hjälpte jag lilla mormor att möblera om hennes vardagsrum. De blev då över en furubänk (ful som stryk) som hon ville bli av med. Jag är ju aldrig sen på att tacka ja, perfekt tillfälle att göra en makeover tänkte jag - min sambo ville kräkas på mig. Ja de är ungefär så de vardagliga livet är här på storgatan :) Och de för att han har en flickvän vars hjärna jobbar i 190 så fort de blir tal om möjligheten att göra om något. Ett av livets små helveten som han brukar säga, dock med glimten i ögat. Iaf Erik tar en sväng ner till föräldrarna i morgon, sofia tar en sväng till pappas garage - nu ska här målas! Bänken är inte så hög, men ( och nu kommer vi till de bästa) den är tillräckligt hög för att man ska kunna få under korgar. Nu tänker ni - men gud vad jobbigt med korgar på golvet när man ska städa. Jo de skulle ju varit jobbigt om man inte satte hjul på dem vill säga :) Så de blir alltså från ful furubänk till (förhoppningsvis) rätt ok vit (tv-)bänk med förvaring under. Fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards