Alla inlägg den 6 oktober 2006

Av Sofia - 6 oktober 2006 20:02

Då var de fredag igen och dags för lite mys. Omän jag tänker väldigt mycket på de jag stoppar i mig så tycker jag de går att göra mycket gott.Ikväll blev de karré i ugnen och klyftpotatis som sambon skar så fint :)( blir inte så onyttigt när man använder olivolja och låter skalet vara kvar) till de sallad och viktväktarnas beasås. Den är riktigt god, bara 0,5 points per 0,5dl. Önskar er alla en trevlig kväll. Nu är de dags för idol!

Av Sofia - 6 oktober 2006 19:47

Måste bara ge ett tips. Ikea har skärbrädor som är böjbara(jo jag vet att de funnits en evighet) personen bakom dem är ju ett geni. Jag var skeptisk i början men nu använder jag dem varje dag. Är ju så irriterande när man ska skrapa ner de man skurit i en skål och allt hamnar utanför. Jag är även lite av en tupperware fantast. Kylskåpens salladslådor tycker jag är lite smått äckliga. Sist jag var på party så inhandlade jag en Fridgesmart. Håller grönsakerna fina väldigt länge. Dessutom slipper man slänga första gurkbiten (oftast blir ju en gurka man skurit i rätt läbbig när man sedan låter den ligga i kylen) blir ingen torr hinna. Så mina systrar ( många av oss är ju kaniner numera) denna kan jag varmt rekomendera om ni inte redan har den.

Skapa flashcards