Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av Sofia - 5 oktober 2006 22:31

Senast i morse klagade sambon över skåpet vi har b.l.a tandborstarna i. Han tyckte dom skulle haft en annan plats. När jag gick in på Blueboxhittade jag genast lösningen. Läcker ersättare som ger tandborstmuggen pension. Fanns annat i samma serie som ni kan se nedan.

Av Sofia - 5 oktober 2006 22:06

Får jag fresta med bäddset ANASTASIA, finns i tre färger och kan inhandlas till kampanjpris (ordinariepris 399:- kampanjpriset 299:-)på .EM just nu.

Av Sofia - 5 oktober 2006 09:43

I morse var de dags för vägning igen. -0,2kg bara men jag har iaf spräck 7kg gränsen. De är totalt -7,1kg på 4 veckor och 2 dagar (den totala minskningen är jag rätt nöjd med). Är inte speciellt nöjd med att de var sådan liten minskning men men. De är dags för röda veckan, kanske har de med de att göra eller så har de bara gått väldigt trögt den gångna veckan. Får väl nöja mig med att de är minus istället för plus iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards