Direktlänk till inlägg 22 september 2006

En Fredag som denna

Av Sofia - 22 september 2006 20:46

här om dagen städade jag klädkammaren. Helt otroligt vad man samlar på sig plagg som man aldrig använder/använt. Blev 2 papperspåsar med kläder och en påse med sängkläder och badlakan. kläderna var jag och lämnade till rödakorset idag och de andra fick lillebror ärva :) Han har ju inget eget hem ännu, men när den dagen kommer kan de ju vara skönt att slippa köpa allt nytt. Var en vända på systemet också, blir lika glad varje gång dom frågar efter leg. Man ser kanske inte så gammal ut iaf :) Blev "lätt" middag ikväll. Kotletter och en liten sallad. Jag plockade fram några gamla salladsbestick som jag tror jag fått av min moster. Jag är ju inne i en grön period både kost och inredningsmässigt så jag tyckte dom kom till sin rätt.Hoppas ni alla har en skön Fredagkväll och tack för alla era snälla kommentarer. Roligt att se att de finns likasinnade där ute :)

 
 
cleo

cleo

22 september 2006 22:24

Jaghåller på att bli senil! Med Ditt föregående inlägg i åtanke tittade jag i tidningshyllan när jag var på ICA i eftermiddags.. Bläddrade lite iden, tyckte den verkade bekant, men köpte den. Och så när jag kom hem insåg jag att jag redan hade den... Ja, ja,får ge den till någon inrednngsintresserad vän. Ha en fin helg! Kram.

http://cleopethra.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

22 september 2006 22:36

Cleo: Den missen har man ju gjort några gånger.oftast får man ju dom hem innan de kommer ut i butiken. Dock inte denna gång (tror den fanns i affären redan i förrgår)upptäckte även jag.

 
Magda

Magda

22 september 2006 22:50

Bra att du har en VV-bok, då kanske jag kan kika i den nästa gång jag kommer på besök. Kanske kan vi ses till veckan någon dag? Ska på stan o köpa lite betyr till Greklands-resan.

Kram och sov gott!

http://magda.bloggagratis.se

 
Junitjej

Junitjej

25 september 2006 06:27

Fina tomater! Hur har du fixat det? Fialotta, då var jag inte ensam om att vara ägare till ett måndagsexemplar av K700i. En kollega till mig hade samma otur.

http://junitjej.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards