Direktlänk till inlägg 21 september 2006

Oj de trodde jag inte

Av Sofia - 21 september 2006 09:44

Jag har ju som sagt varit tvungen att lägga om kosten för magens skull. I morse ställde jag mig på vågen för skoj skull. -5,2 kg sen den 5 september. Tror inte de kan vara bara vätska för jag dricker bra mycket mer nu än jag någonsin gjort. Magen är stundvis mycket bättre och såhär pigg har jag inte varit på länge. Var kul att se att de även gett resultat på vågen omän jag inte direkt ser de i spegeln.

 
 
cleo

cleo

21 september 2006 10:38

Ja, vad skönt. Skulle vilja bli av med "några" (=ganska många) kilo också. Hur hamnade Du i Piteå?

http://cleopethra.blogg.se

 
Magda

Magda

21 september 2006 10:56

Du är ju med jätteduktig!
Vet du vad jag gör? Jag tar bilder var fjärde vecka, så häri början tycker jag inte att det syns i spegeln, men ser jag på bilderna så märks 7,7 kg en hel del. Det är kul att ha kvar sen också.

Jag gjorde så sist jag gick ner o det var kul att se efter -17 kg. Jag har samma kläder på mig varje gång o står på samma ställe. När jag har gått ner lite mer ska jag ta och lägga ut bilderna på bloggen, men jag vågar inte riktigt än.

Kram

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fialotta

21 september 2006 21:25

Cleo: jag vill inte ens börja räkna hur många kilon jag egentligen borde tappa. Tänker bara glädja mig åt de jag har tappat.

Jag är pitebo i grunden. Flyttade ner till gbg efter jag avslutat undersköterskeutbildningen här uppe. Bodde där nere i 3,5 år. Jobbade på lite olika ställen bla. otium uppe vid östra, på sahlgrenska en snabbis och sedan nere i billdal på uggledal. Efter jag jobbat på lite olika ställen och festat av mig så kändes de som att jag hade gjort mitt iaf för den gången. Vad vet jag man kanske flyttar tillbaka i framtiden ( om sambon vill följa med vill säga), saknaden av staden och människorna man lärde känna finns ju kvar.

 
Maria

Maria

22 september 2006 15:59

Har du nån speciell diet du följer då eller? Duktigt att gått ner så bra! :)

http://www.emen.blogg.se

 
Ingen bild

Fialotta

22 september 2006 17:42

Maria:Jag håller mig borta från vanlig pasta och ris, mjölkprodukter och socker. De värsta för magen är ju de vita sockret. Blir mest fibrer och mycket vatten :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards