Alla inlägg den 6 september 2006

Av Sofia - 6 september 2006 20:59

Då var monsterpasset över *pust* Började min dag 05:30 med en kall dusch för i morse var jag trött! Cyklade iväg till jobbet och började dagen där med frukost :) (mjukstart) därefter jobba jobba jobba tills de var dags för lunch, som idag bestod av blandade grönsaker,fullkorns bulgur, älgstek (magert och bra) och en sås på viktväktarnas creme fraiche (endast 2% fett) chili och örtsalt. riktigt gott faktiskt, nu ersätter jag pasta och ris med bulgur. till middag blev de pajalagröt. De stoppar man bra på plus att den innehåller massvis med fibrer och vitaminer. Dagen har gått snabbt och nu har jag just sett idol, tänkte dricka lite te och surfa runt innan de blir dags för sängen. Kommer (nog) bli en tidig kväll känns de som. Tänkte göra fönsterna höst fina imorgon, eller ja jag kanske inte hinner alla. Måste nog till att sy lite nya gardiner, tråkigt att häga upp dom man haft uppe redan. Japp jag är en gardinoman :-)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards